Kiparski kulturni identitet čini niz javnih spomenika koji su sve lošije kvalitete

Krenuvši od ‘radijatora’ koj su formalno svakako impozantno arhitektonsko rješenje, ali s hrđajućom umjesto iscjeljujućom simbolikom i pri tome upitno odabranoj lokaciji, preko ‘repera’ spomenika Anti Starčeviću, od ruke doduše vrsnog kipara ekspresionističke geste, poprilično bahatog stava upravo poput samovoljne odluke s kojom je ovaj spomenik i podignut negirajući pri tome izričitu oporuku samoga oca Domovine kao i izbor stručnoga žirija.

Naposljetku, ‘Tuđman’ koji bijedno ponavlja raskorak izvrsnog šetača je kruto  modeliran u maniri socrealističkih diktatora što po meni vrijeđa ne samo prvog predsjednika i građane Osijeka nego i naciju u kojoj su iznikli i djelovali majstori figuracije poput Meštrovića, Augustinnčića, Radauša, Kršinića te pronosili hrvatsko kiparstvo diljem Svijeta.

NIKOLA FALLER

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s